Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeert Petite Fleur een 100% klanttevredenheid op al haar diensten.
Milieu
Het milieu is erg belangrijk voor iedereen. Wij streven ernaar bij de productie van onze kaarten het milieu zo weinig mogelijk te belasten. Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Het FSC-systeem zorgt ervoor dat de bossen op de wereld door middel van verantwoord bosbeheer behouden kunnen blijven. Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we per bestelling precies het aantal kaarten drukken die besteld zijn, ontstaat er in het hele bestel- en leverproces praktisch geen afval. Bij het drukproces word gebruik gemaakt van onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Er wordt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu kunnen zijn.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij Petite Fleur koopt, geldt de wettelijke garantie. Hetgeen wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voldoet het product niet aan je verwachtingen, ben je ontevreden of wil je een product aan ons retourneren? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Dat kan op de volgende wijze:
• via mail serviceteam@petite-fleur.nl
• schriftelijk: Petite Fleur, Breitnersingel 55, 3055 BB Rotterdam
Wij zullen er alles aan om dit snel en naar tevredenheid op te lossen. Let op: Bij reeds verzonden kaartjes kunnen wij geen klachten meer in behandeling nemen!
Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is Petite Fleur niet verantwoordelijk.
Herroepingsrecht
Omdat het bij geboortekaartjes om een op maat gemaakt product gaat, is het herroepingsrecht hierop dan ook niet van toepassing. Heb je een klacht of ben je niet tevreden met de geleverde kwaliteit? Neem dan per mail contact met ons op, dan zullen we ons uiterste best doen dit binnen de mogelijkheden naar tevredenheid op te lossen.
Verzending en klachten over verzending
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Veilig betalen
Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Petite Fleur gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Er worden bij ons geen extra kosten in rekening gebracht voor de betaling die je doet.
Tips, advies en vragen
Heb je tips voor Petite Fleur, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag! We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Stuur een mail naar serviceteam@petite-fleur.nl